آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای 20- 1402
سازمان منطقه آزاد قشم در نظر دارد پروژه تهیه مصالح و اجرای عملیات زیرسازی، کفپوش بتنی، جدول گذاری و رنگ آمیزی در سطح شهر قشم را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای با شرایط مشروحه ذیل واگذار نماید.
موضوع مناقصه : تهیه مصالح و اجرای عملیات زیرسازی، کفپوش بتنی، جدول گذاری و رنگ آمیزی در سطح شهر قشم
با شرح خدمات مندرج در اسناد مناقصه ، شامل تامین مصالح ، ماشین آلات و حمل و نقل و دستمزد نیروی انسانی به شرح ذیل:
- اجرای عملیات خاکی و جدول گذاری و کف پوش بتنی و رنگ آمیزی
محل انجام شرح خدمات : استان هرمزگان، جزیره قشم، شهر قشم
مدت زمان اجرای کار: (12 ماه ) یک سال شمسی می باشد.
برآورد اولیه : به عدد: 158.545.501.171 ریال به حروف: (یکصد و پنجاه و هشت میلیارد و پانصد و چهل و پنج میلیون و پانصد و یک هزار و یکصد و هفتاد و یک)ریال (با ضرایب بالاسری و منطقه ای)
صلاحیت مورد نیاز اجرای کار : مستندات رتبه، صلاحیت و ظرفیت پیمانکاری ارائه گردد. حداقل رتبه پیمانکاری مورد قبول، گرید 5 ابنیه خواهد بود.
مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه : ضمانت نامه بانکی بنام سازمان منطقه آزاد قشم با شناسه ملی 14002861698 و کد اقتصادی 411443335484 یا واریز به حساب جاری 4101006238165606 نزد بانک مرکزی با شماره شبای IR420100004101006238165606 و شناسه واریز( 393006262000000000000000000013) به میزان 8.000.000.000 (هشت میلیارد میلیون) ریال تهیه و منضم به اسناد مناقصه (در پاکت الف) ارائه گردد، مدت اعتبار ضمانتنامه فوق از تاریخ آخرین روز تحویل پیشنهادها (19/10/1402) به مدت سه ماه و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید می باشد، علاوه بر آن ضمانتنامه های بانکی باید طبق فرم های مورد قبول تنظیم شود،( ضمانتانه بانکی از بانک های خصوصی و دولتی مورد تایید بوده و ضمانتنامه های مربوط به موسسات مالی و اعتباری مورد تایید نمی باشد.)
مهلت دریافت اسناد مناقصه : متقاضیان می توانند پس از واریز مبلغ 5.000.000 پنج میلیون ریال ) به حساب جاری 4101006238165606 نزد بانک مرکزی با شماره شبای IR420100004101006238165606 با شناسه واریز ( 393006262000000000000000000013 ) به نام سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی قشم، از تاریخ 29/09/1402 تا تاریخ 09/10/1402 جهت دریافت اسناد و مدارک مناقصه مراجعه نمایند .
محل تحویل اسناد مناقصه : سازمان منطقه آزاد قشم- اسکه بندر بهمن – ساختمان مدیریت حقوقی و امور قراردادها – دبیرخانه کمیسیون معاملات 35252150 – 076 و فاکس 35241706 -076
مهلت تحویل پاکت های مناقصه : از تاریخ 10/10/1402 تا تاریخ 19/10/1402 ( آخرین مهلت تحویل پیشنهادها ساعت 15:30 تاریخ 19/10/1402 می باشد)
زمان و محل تشکیل کمیسیون و بازگشایی پاکت ها : روز چهارشنبه تاریخ 20/10/1402 رأس ساعت 14:30 در دفتر مدیریت امور حقوقی و قراردادها ، واقع در اسکله بندر بهمن قشم می باشد.
مکان دریافت و تحویل اسناد مناقصه :جزیره قشم- اسکله بندر بهمن – مدیریت امور حقوقی و قراردادها – دبیر خانه کمیسیون معاملات. تلفن35252150 – 076 و فاکس 35241706-076 ( کد پستی : 7951617444 )
پیش پرداخت : قرارداد شامل پیش پرداخت طبق ضوابط می باشد.
سایر توضیحات :
- به پیشنهاداتی که پس از انقضای مدت مقرر در آگهی واصل شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد .
- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است .
- تضمین حسن انجام کار در موضوع این مناقصه لحاظ خواهد شد.
- هزینه هر نوبت انتشار آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود .
دبیرخانه کمیسیون معاملات